Допълнителна грижа с

Wellky помощен център

Телефонен център

РАБОТНО ВРЕМЕ

Всеки работен ден от 9:30 до 18:30, (EET), UTC +2/(EEST), UTC +3). +359 899186777

КАНАЛИ НА КОМУНИКАЦИЯ

Viber, WhatsApp, Skype, Telegram. +359 899186777 Email: hello@wellky.bg

ТЕХНИЧЕСКА ПОМОЩ ЗА ПОЛЗВАНЕ НА „УМНА ГРИВНА“ И WELLKYAPP

Съдействие при ползването на Wellky App и Умна гривна.

ОБАЖДАНЕ ПРИ НЕАКТИВНОСТ НА ГРИВНАТА ПОВЕЧЕ ОТ 12ч. КЪМ ПОЛЗВАТЕЛЯ

Наш оператор ще се свърже с ползвателя на гривната, за да му напомни, че е важно тя да е включена и поставена на ръката му.

ПОМОЩ ПРИ ПОПЪЛВАНЕ НА ДОКУМЕНТИ

Пълно съдействие от нашите екипи. Те ще ви съпроводят при попълването на договорите и съпътстващата документация.

Персонализация

ПОДПИСВАНЕ НА ДОГОВОРИТЕ ДИСТАНЦИОННО

Кореспонденцията се извършва, чрез предварително подаден от Вас имейл адрес. Изпращаме договорите, за да се запознаете с тях и при желание да ги разпишете онлайн.

ПЕРСОНАЛНА НАСТРОЙКА НА ИНДИВИДУАЛНИТЕ ЗДРАВНИ ПАРАМЕТРИ

Всяка Умна гривна се персонализира за конкретния потребител с обичайните за него здравни показатели. Така известията за инциденти са съобразени с неговия здравен статус.

ПЕРСОНАЛНА НАСТРОЙКА НА 2 ТЕЛЕФОННИ НОМЕРА ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА SOS

Предварително се задават два Ваши телефонни номера за спешен контакт при възникване на инцидент “падане”. Следва моменталлно обаждане последователно към двата номера.

ПЕРСОНАЛИЗАЦИЯ НА ЧУВСТВИТЕЛНОСТТА НА ЖИРОСКОПА

В зависимост от активността на Вашия близък степента на чувствителност на жироскопа се регулира. Тя е с 6 степени.

ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ИНДИВИДУАЛЕН ДОСТЪП ДО WELLKYAPP

Всеки потребител получава профил в WellkyApp, с потребителско име и парола. Само Вие имате достъп до здравните данни, локацията и посещенията при Вашия близък.

Асистенти

УСЛУГИТЕ, КОИТО ПРЕДОСТАВЯТ НАШИТЕ СОЦИАЛНИ АСИСТЕНТИ СА:

Поддържане на личната хигиена, Текущо почистване на жилището, Приготвяне на храна, Организацция на свободното време и други.

ОТЧЕТНОСТ НА ДЕЙНОСТТА НА АСИСТЕНТА ПРЕЗ ПРИЛОЖЕНИЕТО

Информация за часа, датата и дейността, която социалният асистент е извършил при посещение и обратна връзка от асистента.

ПРЕДПАЗНИ COVID-19 МЕРКИ

Асистентите са ваксинирани срещу СOVID-19 и тествани всяка седмица. Снабдени са с маски, ръкавици и дезинфектанти. При необходимост посещението се извършва от друг асистент.

ПРОФИЛ

Име, опит, рейтинг на работата на асистента и възможност за допълнителни изисквания към него от Ваша страна.

Дейности на асистента

Бръснене

Рязане на нокти

Подстригване

Пускане на прахосмукачка, забърсване на прах, изхвърляне на боклук

Пускане на пералня и простиране

Приготвяне на храна – едно ястие

Закупуване на лекарства, предписани от лекар

Пазаруване със средства на ползвателя

Заплащане на битови сметки – ток, вода, парно,телефон и т.н. , със средства на ползвателя

Четене на книга

Разходка до 30 минути

Грижа за болни

Сестринска грижа

Рехабилитация

Научи повече за

Абонаментни планове

Wellky App

Пълен достъп Wellky App
Умна гривна
‎‎‎‎

С едногодишен договор